Kommer hem strax innan åtta, supertrött. Har varit med min sysyter och hennes hund hos veterinären och möts av JULMUSIK! Är man på fullt frisk om man lyssnar på julmusik redan i oktober? Tror inte det.
Tur att han är så söt att jag förlåter honom för det mesta!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Jag är helt frisk :)
(altså, om du lät ALLA kommentera, hade du fått direktlänk till min JULblogg)
Låter jag inte alla kommentera!?
Måste ändras genast!
Hej förresten!
Skicka en kommentar