Lite av en skandal idag! Hur kunde Evelina åka ut? Hon var ju kanonduktig.
Faktum är att jag får ändra mig från tidigare idag. Amanda och Daniel stack inte ut så mycket alls idag. Faktum att förutom tillgjorda Sam och tråk-Mattias, var de faktiskt sämst. Evelina var grymmast idag. Synd att hon åkte ut.
I övrigt har jag tillbringat kvällen framför datorn med Desperate Housewifes-spelet. Riktigt beroendeframkallande må jag säga!
Men nu har sambon kommit hem från jobbet och jag börjar bli trött.
Sov Gott!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar