måndag 29 oktober 2007

Julterrorister

Kommer hem strax innan åtta, supertrött. Har varit med min sysyter och hennes hund hos veterinären och möts av JULMUSIK! Är man på fullt frisk om man lyssnar på julmusik redan i oktober? Tror inte det.

Tur att han är så söt att jag förlåter honom för det mesta!

3 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Jag är helt frisk :)

Hannele på Hisingen sa...

(altså, om du lät ALLA kommentera, hade du fått direktlänk till min JULblogg)

Maria sa...

Låter jag inte alla kommentera!?

Måste ändras genast!

Hej förresten!