Hur kommer det säg att fredagar alltid är så sega på jobbet? Det känns som att en timme är en vecka...
I kväll blir det idol! Jag har missat vilket tema det är idag. Men jag tror att Amanda och Daniel knäcker vilket det än är. De andra är inte ens i samma division.
Men nu måste jag verkligen sluta med detta på arbetstid. Fy på mig!
Och älskling.....glöm inte att skicka shoppinglistan!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar