fredag 26 oktober 2007

Fredag.....

Hur kommer det säg att fredagar alltid är så sega på jobbet? Det känns som att en timme är en vecka...

I kväll blir det idol! Jag har missat vilket tema det är idag. Men jag tror att Amanda och Daniel knäcker vilket det än är. De andra är inte ens i samma division.

Men nu måste jag verkligen sluta med detta på arbetstid. Fy på mig!

Och älskling.....glöm inte att skicka shoppinglistan!

Inga kommentarer: