Städa städa städa.
Och sen äta tacos med några goda vänner. Och spela Bingolotto. Sådär nu sa jag det. Jag är 25 år gammal och tänker spela Bingolotto ikväll. Hej, jag heter Maria och jag spelar Bingolotto.
Hade för övrigt vägdag idag. Har nog slarvat med maten den här veckan, upp 0,2 kilo. Tysan.
Men nya tag från och med idag. Efter 1400 kalorier på samma dag kommer inget att passera mina läppar. Och därmed basta. Jag har ju bara 5 kilo eller så kvar nu. Kan jag inte bara få bli av med dem så lovar jag att vara snäll i flera dagar sen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hej, jag heter Marianne och är bloggare... finns nog en förening för oss också!
Kul att du hittade till min blogg och gillar den trots att du är mer än hälften så ung som jag. Det är jätteroligt med nya bekantskaper, det enda jobbiga är att jag måste göra annat ibland än att sitta och läsa bloggar!
Skicka en kommentar