Jag som skulle vara så aktiv!
Sen gick ju allt snett, jag hade registrerat fel mailadress! Visst är det strålande!
Men, efter ca två veckors väntetid har jag nu fått hjälp med detta av google. Konstigt att det ska behöva ta så lång tid!
Men, jag lovar att bli bättre. Fast nu måste jag jobba. Jag tror inte mitt konsultarvode innefattar bloggskrivande. Det borde det ju faktiskt göra. Jag kunde till och med tänka mig att "namedroppa" företaget så här i bloggen. Det vore ju snudd på en investering!
Ha det gott!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar