Hemma igen, har varit hos pappa och hjälpt honom att bära brädor hela dagen. Så nu är jag lagom mör i hela kroppen. Men det är alltid skönt att vara ute och alltid kul att umgås med pappa.
Vovve-tjejen var mycket piggare när jag kom hem. Penecillinet verkar ha hjälpt lite nu.(Jag hittade lite gammal penecillin i skåpet som veterinären sa att jag kunde ge henne tills apoteket öppnar på måndag). Känns mycket bättre nu. Visst är det märkligt att ens djur blir som barn för en. Jag oroar ihjäl mig när de är sjuka!
Ikväll blir det tv-slappande med tillhörande popcorn. Såg att det är Heroesmaraton så jag lägger mig nog och slötittar på det. Jag har ju råkat somna efter 10 minuter i de tre senaste avsnitten, så det är bäst att kolla ifatt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar