Nu är jag vrålhungrig. Så där så man bara fantiserar om vad man vill äta.
Synd för mig bara att jag jobbar i 45 minuter till och efter det måste åka och handla.
Men jag vet ialla fall vad jag ska äta. Det blir tonfisk- och kesoröra i pitabröd. Mycket smaskigt (och ca 330 kalorier om någon var intresserad).
Bara jobba lite till först och försöka att överleva trorts hungerhallucinationer om flygande chipspåsar osv.
Hej så länge!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar