onsdag 31 oktober 2007

Bokslut

Hej!

De sísta dagarna har varit väldigt dåliga på bloggfronten. Jag har just genomlevt mitt första bokslut på nya jobbet och är bra nervös att något blivit fel. Det är inga småpengar det handlar om precis. Men så är det väl med allt nytt man provar och jag är ju rätt grön när det gäller ekonomi.
Rätt komiskt igentligen att jag som alltid hatat matte och med nöd och näppe klarat skolmatemtiken helt plötsligt jobbar med ekonomi!

Ikväll: Bonde söker fru och Heroes.

Mål: Att vara vaken hela Heroes

Saknar: LOST

Ha det gott så lovar jag att bli bättre på bloggandet igen efter att jag hämtat mig från bokslutet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ofta undrat om de som jobbar med andras ekonomi,är ordentliga själv? Mina räkningar försvinner bland alla papper :)

Maria sa...

Jovars, jag har faktiskt ganska bra koll på mina egna papper också. Fast, det har inte alltid varit så, man blir nog lite yrkesskadad!