fredag 26 oktober 2007

Appropå ingenting

Går det inte att se hur många som läst min blogg någonstans? Jag är ju jättenyfiken. Skriver jag bara för mig själv här?

Hallå? hallå....hallå....hallå

Om det nu mot förmodan är någon som läser detta, lämna en kommentar så jag vet att ni är här. Se det som ett upprop!

Men allvarligt nu, God Natt!

1 kommentar:

mossfolk sa...

Hej.
Både susnet och statcounter har gratis besöksräknare. Jag föredrar det sistnämnda där man kan se vilka ord folk har googlat på, hur länge besökarna har stannat och var de kommer ifrån. Ingen livsnödvändig information men ganska kul ibland.
För att få läsare måste man också själv vara lite aktiv. Läsa andra bloggar och kommentera. Det var ju så jag hittade hit (och här skulle en smiley hamnat om jag inte läst ditt tidigare inlägg om just sådana)