Har just nu 150 miljarder järn i elden och hinner därför inte med bloggen. Hunden har varit sjuk, jag är själv på jobbet och vi hjälper pappa att tapetsera om. Så som sagt finns ingen tid att blogga nu. Jag åker hemifrån 06:20 och är hemma igen 20:00, sen efter duschen stupar jag i säng.
Jag är med andra ord slut som artist. Jag mår verkligen inte bra när mina rutiner rubbas så här. Jag vill äta, sova, träna och umgås med familj och djur regelbundet.
Som tur är lättar det nästa vecka. Annars hade jag nog sagt upp mig från mitt liv. Får man det förresten?
Så....på återseende när jag är människa igen!
PS. Mina småsyskon är världens sötaste, den här gången min drygt 2-åriga bror. Pappa har varit sjuk och bror går fram till honom och klappar honom på kinden:
-Stackars pappa, är du kuk?
Hahahahaha! DS.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Ja, troligen sa det ar
Skicka en kommentar